salam

Sabtu, Februari 05, 2011

ANWAR HINA MARUAH BANGSA CINA !!

Demonstrasi Haram yang berlaku di sekitar ibu kota membuktikan bahawa Pembangkang tidak menghormati masyarakat Cina di Malaysia yang sedang menyambut Tahun Baru Cina yang kedua. Demonstrasi ini sebenarnya merupakan idea Anwar Ibrahim walaupun dianjurkan oleh PAS. Ini merupakan salah satu strategi Anwar bagi mendapatkan publisiti di peringkat antarabangsa.
Anwar yang dikatakan pemimpin Bangsa Malaysia hari ini telah menunjukkan sikap rakusnya mendapatkan pengaruh antarabangsa dengan menggunakan PAS sebagai alat untuk menganjurkan perhimpunan ini.

Masyarakat Cina yang sebelum ini menyokong Pakatan pimpinan Anwar Ibrahim terkejut dengan penganjuran demonstrasi yang didakwa amat memalukan. Malah jika benar sekalipun hendak membuat perhimpunan, kenapa pula dilaksanakan pada Tahun Baru Cina?

Sebenarnya Anwar sengaja memilih Hari Kedua Tahun Baru Cina sebagai strategi mendapatkan liputan antarabangsa. Betapa bodohnya manusia yang menyertai perhimpunan ini. Adakah anda warganegara Malaysia? Negara lain yang huru hara, kenapa pula kita perlu membawa pengaruh tersebut di Malaysia?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


TREBEST PLUS CAPSULE - HEBAT !!! HUBUNGI 010-9165803 EN. HUSSEIN dan KLIK GAMBAR PRODUK DI ATAS