salam

Khamis, Disember 16, 2010

Seorang "Melayu" Dilantik Ahli Jawatankuasa Kepimpinan Negeri DAP Selangor


Disebalik kesungguhan ramai pihak mahu menyedarkan orang Melayu mengenai agenda DAP mahu merampas negara melalui kuasa undi Melayu, ada juga orang Melayu sudah terpengaruh dengan permainan dan tipu helah mereka ini. Nama yang Taming Sari highlightkan di bawah sudah cukup mengambarkan pemilik tubuh itu tidak langsung memikirkan perasaan orang Melayu lain sambil melupakan prinsip bangsa sendiri.

Menurut apa yang dinyatakan di Portal Pengampu :
"Menurut setiausaha DAP Selangor yang baru dilantik, Ean Yong Hian Wah, kelima-lima mereka menganggotai jawatankuasa itu yang bermesyuarat buat kali pertama semalam, setelah mereka dipilih dalam konvensyen negeri sebelum ini.

“Lima ahli yang dilantik adalah Azman Masri (ahli majlis Majlis Daerah Sabak Bernam (MDSB), Ganabatirau Veraman (peguam, aktivis dan ahli majlis Majlis Bandaraya Shah Alam dan bekas tahanan ISA), Lee Kee Hiong (ahli majllis Majlis Perbandaran Kajang), Ang Leng Kiat (ahli majlis Majlis Bandaraya Shah Alam) dan Lwi Kian Keong (ahli majlis Majlis Perbandaran Sepang),” katanya dalam satu kenyataan."

Orang Melayu yang masuk menjadi ahli DAP boleh sahaja kita samakan sesat seperti Rashid Maidin menganggotai Parti Komunis Malaya. Apatah lagi menjadi ahli kepimpinan tertinggi parti itu. Bukankah secara terang-terang DAP dilihat begitu lantang menunjukkan rasa tidak senang mereka kepada hak istimewa orang Melayu dan paling tidak boleh dikompromi mereka juga secara berani menghina Islam dan tidak redho, Islam dimartabat setingginya di negara kita ini.

Apakah Melayu yang dilantik itu tidak memikirkan tanggapan negatif orang Melayu lain ke atasnya selepas begitu bodoh bersama dengan si kafir harbi ini. Sudahlah parti itu dilaknat, sesiapa sahaja yang berstongkol dengan DAP juga dilaknat, inikan pula terang-terang menjadi pemimpin DAP. Lagilah dilaknat. 

DAP sudah berjaya. Berjaya di dalam erti kata membawa pengaruhnya bagi menyesatkan orang Melayu yang tamakkan kuasa dan harta. Hanya dengan memasukkan orang Melayu di dalam DAP serta meletakkan orang Melayu bertanding atas kerusi DAP sahaja, DAP akan mendapat mandat sokongan orang Melayu. Impian mereka lebih besar, bukan sahaja mahu menjadi TPM, malah menjadi PM sekaligus berkuasa menghapuskan ketuanan Melayu yang kini begitu berani disanggah oleh mereka dengan perisai dari orang-orang Melayu, PAS dan PKR sendiri. 

Alahai Melayu, letih dah para pejuang menyedarkan mereka. Masih bodoh dan bahalul.....


Read more: http://blogtamingsari.blogspot.com/2010/12/seorang-melayu-dilantik-ahli.html#ixzz18CSNu1Xb

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


TREBEST PLUS CAPSULE - HEBAT !!! HUBUNGI 010-9165803 EN. HUSSEIN dan KLIK GAMBAR PRODUK DI ATAS