salam

Khamis, Januari 13, 2011

NYATAKAN SOKONGAN ANDA ,TEMUI SAYA ESOK 13 JAN KHAMIS DI USJ CITY MALL PUKUL 3 PETANG


Sokongan anda, doa anda , nasihat dan pandangan anda amat-amat saya hargai di kala second round perjuangan ini yg saya rasa akan menjadi lebih jelas, lebih berpihak kepada kebenaran dan LEBIH PANAS, MUNGKIN GEGARAN GUNUNG MERAPI KALI INI AKAN MENJADI LEBIH DAHSYAT DARI SEBELUMNYA , IBARAT LEDAKAN HIROSHIMA DI ALAF SIBER YG AKAN MENJADI SEJARAH SEPANJANG ZAMAN.Semuanya berlaku di atas kehendak Yg Maha Esa,selepas 13 tahun, pada 13 hb januari, siapa sangka ?

Namun kali ini, saya amat-amat bersyukur, perjuangan saya disertai oleh semangat juang dari penyokong-penyokong setia saya yg cintakan kebenaran dan ketelusan serta dari ORANG-ORANG PALING KANAN ANU WAR SUATU KETIKA DULU, ALLAHUAKHBAR, TIDAK TERDUGA SATU HARI NANTI RAKAN-RAKAN SEPERJUANGANNYA YG PERNAH MEMAKI HAMUN SAYA, MENGELUARKAN KATA-KATA KESAT KEPADA SAYA TERMASUK SEBELAH MATA PUN TAK BOLEH TENGOK MUKA SAYA, AKHIRNYA MENAWARKAN DIRI MENJADI SAKSI-SAKSI UTAMA SAYA NANTI, DI MAHKAMAH.TERUTAMA YG SATU ITU, AMAT-AMAT DIGERUNI, AMAT-AMAT NGERI DGN BUKTI-BUKTI YG MUNGKIN MEMBUAT NAFAS TERHENTI SEKETIKA, TUNGGU..uuuuuuuuu.......

Allah is great, tuhan maha kaya, allah Maha agung, mungkin berkat kesabaran saya dan baja pahala akibat di fitnah, dikeji, di caci maki, akhirnya orang-orangnya sendiri,kawan-kawan baiknya puluhan tahun yg tahu hal dalam kain nya akan turut bersama saya untuk menegakkan kebenaran dan menentang pembohongan dan kemungkaran untuk kali yg terakhir.ENOUGH IS ENOUGH, cukup-cukuplah setakat ini segala hipokrasi, harus dikuburkan sama sekali.Kesian orang melayu ditipu hidup-hidup dikencingkan puluhan tahun dari sebelum dia dipecat ,di tatang oleh Tun M seperti anak emas hinggalah di saat kejatuhannya ,kehinaannya dan keaiban nya yg terdedah di mata dunia akibat kesetanannya sendiri.

Baca selanjutnya di sini:  http://srikandi7.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


TREBEST PLUS CAPSULE - HEBAT !!! HUBUNGI 010-9165803 EN. HUSSEIN dan KLIK GAMBAR PRODUK DI ATAS