salam

Ahad, Januari 16, 2011

GEMPAR! UMMI DEDAHKAN SKANDAL BINI AZMIN ALI! MESTI BACA

Kat bawah ni pesanan Ummi Hafilda kepada Azmin! Ummi dah marah betul ni Azmin, habislah kau Azmin, lepas ni cerita kau kena pakai dan bini kau dipakai Anwar akan terbongkar beb! AZMIN dan SHAMSIDAR adalah pasangan pertama dalam dunia yang diguna pakai depan belakang oleh Anwar! 

Baca sendiri kat bawah ni, Ummi dedahkan pasal Azmin:

Kalau perbualan provokasi saya dengan dato SNG boleh dirakam untuk memerangkap saya, dan saya juga banyak mengacah untuk menduga mereka ketika itu ,secara logiknya kalau saya berzina dengan driver atau balaci atau barua SNG tu sudah pastilah video panas tersebut akan di bawa kemahkamah sebagai senjata utama mereka dan akan memberi kemenangan besar pada mereka, kenapa tak buat?

AZMIN JGNLAH MAIN KERJA KOTOR, APA KATA KALAU TO' GURU NALAKARUPAN KELUARKAN VIDEO PANAS BINI KAU TU,SANGGUP KE TERSEMBUR NASI, SETAN DAYUS? APA PUNYA BETINA ,MAIN PUN DEPAN NALLA LEBIH DAHSYAT DAN KEJI DARI PELACUR. AKU DAH LAMA SABAR MIN, KAU JGN CARI PASAL PROVOKE AKU,NANTI KAU YG MALU BESAR.

Apa dah kebulur sangat ke sampai si dayak yg makan babi, yg ngaku murtad, yg muka pun mcm babi nak jadi pilihan aku, apatah lagi kerja terkutuk mcm tu,nauzubilah minzalik.

Azmin sanggup lakukan apa saje ,walau terpaksa memfitnah adiknya demi menutup dosanya yg dayus sebagai suami,saya harap kalau dia tak bertaubat dan insaf,moga Allah berikan bala yg besar pada dia dan baginda si iban serta anwar yg telah banyak meletakkan saya di tahap paling hina.

TUNGGU SAYA DI KELUARAN KHAS BERSAMA IBU SAYA DAN KAKAK-KAKAK SAYA SERTA ABANG DAN IPAR -IPAR SAYA UNTUK MENCERITAKAN SIAPA AZMIN SIDAYUS MAKAN REZEKI LENDIR UNTUK BESARKAN ANAK-ANAK.Artikel Penuh baca sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


TREBEST PLUS CAPSULE - HEBAT !!! HUBUNGI 010-9165803 EN. HUSSEIN dan KLIK GAMBAR PRODUK DI ATAS