salam

Sabtu, Januari 22, 2011

Zul Nordin : Anwar Bukan Mahu Berdebat Tapi Mahu Jumpa PM, Tarik Kes Liwat

AIDCNews – 21/01/11 – Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baru, Zulkifli Noordin mendakwa Datuk Seri Anwar Ibrahim sebenarnya tidak berhasrat untuk berdebat dengan Datuk Seri Najib Tun Razak, tetapi sengaja melakukan provokasi untuk menarik perhatian Perdana Menteri untuk berjumpa dengannya secara empat mata.
“Sebenarnya pada teman YAB PM tidak perlu menjawab pun cabaran debat Anwar. Ngabihkan boreh je! Sebabnya, Anwar sudah beberapa kali cuba mahu berjumpa empat mata dengan YAB PM. Bukan untuk berdebat, apatah lagi membincang masalah rakyat. Tetapi sebenarnya mahu meminta supaya kes pertuduhan dia meliwat Saiful ditarik balik.

“Teman ingat beberapa kali Anwar minta teman supaya cuba atur berjumpa Dato’ Sri Najib (bila YAB mengambil alih jawatan sebagai Perdana Menteri ke 6) untuk meminta temujanji bagi dia nak berjumpa PM untuk meminta ditarik balik kes pertuduhan liwat terhadap Saiful.
“Walhal masa tu teman masih Ahli Parlimen PKR. Dan teman pun tak berminat nak jumpa YAB PM, dan tak pernah pun jumpa YAB PM mengenai isu itu. Tetapi mengapa dan apa sebabnya Anwar takut sangat sehingga mahu berjumpa empat-mata dengan PM?”, kata Zulkifli Noordin dalam blognya, zul4kulim.blogspot.com. Klik di sini
Menurut Zul Noordin, Anwar teramat sangat mahu berjumpa PM kerana tidak yakin dapat membela diri ketika berhadapan dengan dakwaan meliwat bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan.
“Aku dah cemuih dok penjara!!”, kata Anwar. Yup, Anwar Ibrahim yang mengaku hero Tamil Sivaji the Boss tu sebenarnya takut kena penjara lagi. Anwar takut masuk penjara balik. Sebab dia tahu dia akan sangkut dalam kes Saiful ini.
“Dan dia tahu kali ini kalau dipenjara, mungkin umur dia akan habis dalam penjara sahaja (bayangkanlah kalau dihukum 12 tahun penjara!?). Pada umur nak memasuki 64 tahun, teman faham ketakutan Anwar itu. Apatah lagi dengan cucu pun menunggu dirumah. Dan teman tidak salahkan Anwar jika berasa takut masuk penjara.
“Cuma nasihat teman, bertaubatlah, dan mohonlah keampunan kepada ALLAH, dan pohonlah supaya ALLAH memberi jalan keluar yang ma’ruf dan baik. Hentikanlah segala sandiwara & pembohongan ini. Kembalilah kejalan ALLAH, bertaubatlah Anwar, katanya lagi yang juga merupakan bekas salah seorang peguambela kes liwat Anwar kali yang pertama dahulu.
Menurutnya lagi, beliau tidak pasti sekiranya Anwar menggunakan saluran lain untuk berjumpa secara empat mata dengan PM, tetapi dengannya beliau tidak pernah membuat sebarang temujanji.
Zul Noordin turut kehairanan kenapa Anwar begitu ghairah untuk berdebat sedangkan perbuatan itu ditegah dalam surah Al Baqarah yang mengumpamakan orang yang suka berdebat adalah meniru perangai Yahudi.
Tetapi pada masa sama, Anwar ketakutan menyahut cabaran bersumpah yang dibuat oleh Saiful, sedangkan cabaran sumpah muhabalah dianjurkan Dr. Asri Zainul Abidin yang merupakan Mufti Perlis ketika itu.
“Kalau beriya-iya sangat nak berdebat, teman cabar manusia yang ditabal bininya sebagai anugerah tuhan ini supaya berdebat dengan Saiful dulu. Ni kes Mahkamah pun asyik menangguh aje kerjanya, takut pulak nak berdebat. Pootar sana, pooSingh sini nak mengelak dan melengah-lengahkan perbicaraan.
“Anwar sepatutnya berdebat dengan peguam dia sendiri Karpal Singh. Cuba debat dengan Karpal Singh pasal apa nak membela juga Anwar sedangkan Karpal Singh yang mendedahkan kegiatan homoseks & liwat Anwar dalam Parlimen pada 22.10.1997.
“Beliau (Karpal) yang mendedahkan salahlaku homoseks & liwat Anwar di Federal Hotel. Beliau yang membongkar kegiatan homoseks & liwat Anwar kepada kepimpinan PAS pada masa itu. Beliau yang menasihati Umi dan Azizan. Karpal juga yang mendesak Anwar bertaubat dan berundur apabila pembohongan 16 Sept terbongkar.
“Ataupun kalau beriya sangat nak berdebat, cuba cabar Lee Kuan Yew atau Bahagian Risikan Singapura & Australia yang mendedahkan mereka mempunyai “bukti teknikal” Anwar terlibat dengan kegiatan homoseks & liwat, dan mereka mempercayainya!
“Kita umat Islam dan rakyat Malaysia pun nak tahu siapa yang benar, dan apa “bukti teknikal” yang mereka ada. Dengan mencabar mereka berdebat, pasti kebenaran akan terbongkar; samada mereka berbohong atau manusia yang ditabal bininya sebagai anugerah tuhan ni yang kelentong ? “katanya lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


TREBEST PLUS CAPSULE - HEBAT !!! HUBUNGI 010-9165803 EN. HUSSEIN dan KLIK GAMBAR PRODUK DI ATAS