salam

Khamis, Disember 23, 2010

Perjuangan Komunis secara terangan !!!!

Melihatkan gambar diatas dipertontonkan kita kisah zaman era komunis di Tanah Melayu. Apakah fahaman Komunis ?. Sebuah pertubuhan yang tiada percaya kepada Tuhan (Tiada Agama). Majoriti komunis adalah cina. Kini kita lihat fahaman komunis ini diterjemahkan oleh DAP. Kita lihat perjalanan pemerintahan DAP yang kejam dan mengamalkan dasar pecah belah dan sangat anti kepada islam.


Justeru tidak hairan jika LGE menindas kaum melayu dan menghalaunya secara tak langsung. Kita lihat LGE yang bercakap tak serupa bikin dan sentiasa berubah-ubah. Untuk melaksanakan agendanya beliau perlu mendapat sokongan kaum melayu yang kecewa.  Golongan ini ialah pemimpin PAS yang disisihkan oleh UMNO kerana tidak ikut telunjuk mereka.


Justeru itu LGE mudah peralatkan pihak tersebut terutamanya pemimpin tertinggi PAS. Secara totalnya mereka ini mempunyai pandangan berbeza dan berbelah bagi. Kita lihat apabila Hadi dan Nasaruddin Md.Isa cuba hulurkan tangan perpanduan antara UMNO dan PAS disanggah oleh N. Aziz. Kerana takutkan doa N. Aziz maka Hadi dan Nasaruddin kecut telur dan berdalih.




Sehubungan dengan itu kesempatan ini telah diambil oleh Karpan dan keluarga LIM bagi memperkukuhkan cengkaman mereka.  Oleh itu mereka terpaksalah pura-pura untuk menjerat N. Aziz yang telah karam dek kuasa dunia dan wang. N. Aziz yang sangat mendendam dan melepaskan geramnya kepada pemimpin UMNO terdahulu sehingga sanggup menggelarkan Tun Mahathir seperti maha firaun dan sebagainya.  Ini menunjukkan bertapa pedih dan geram pada pemimpin UMNO.  Bahkan bukan itu sahaja malah mengeluarkan fatwa kafir dan sebagainya.


Apa yang menyedihkan PKR kini terpesong dengan agenda ketuanya.  Kita lihat banyak angkara buruk yang sedang melanda PKR dan PKR sangat lemah seolah-olah nyawa hujung tanduk. Oleh itu orang melayu harus sedar dan terjaga dari tidur dan jangan biarkan DAP meracuni pemikiran kaum melayu dan melayu PAS tergapai-gapai khayalan akibat seloka DAP.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


TREBEST PLUS CAPSULE - HEBAT !!! HUBUNGI 010-9165803 EN. HUSSEIN dan KLIK GAMBAR PRODUK DI ATAS