salam

Sabtu, Disember 25, 2010

SYABAS KDN

Sudah sampai masanya kerajaan bertindak tegas ke atas pelampau parti politik yang sewenang2nya menghemtam kerajaan melalui berbagai cara. Kerajaan patut menghentikan perbuatan petualang politik ini dari berleluasa dari terus mempengaruhi rakyat, seterusnya boleh menimbulkan situasi panik, was was dan meragui kerajaan. Perkara sebegini dibimbangi boleh mencetuskan kekacauan kelak.

Bertindaklah segera, gunakan medium yang ada, banteras segera penyangak2 politik yang bermaharajalela.

Kita dapat lihat bagaimana kes altantuya umpamanya, walaupun ia hanyalah mainan si anak babi RPK, namun ia telah menjadi barah kepada kita. Ini menampakkan kealpaan kita dan tiada usaha yang agresif untuk menghentikan. Usaha pihak pembangkang ini begitu halus sekali mempengaruhi pemikiran rakyat, daripada orang kampong sehinggalah kepada jabatan2 kerajaan sendiri.

Kita tahu Anwar Aljuburi menggunakan taktik saman untuk menutup mulut seseorang, begitu juga pemimpin lain PAS, saman sampai jutaan ringgit, habis semua kecut telor, Nik Ajis pun sekarang dah pandai saman2. Berlembut ada tempatnya, tetapi tidaklah sampai menggigit diri sendiri.

Terkenang era Tun Dr M

by Dr. 1221

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


TREBEST PLUS CAPSULE - HEBAT !!! HUBUNGI 010-9165803 EN. HUSSEIN dan KLIK GAMBAR PRODUK DI ATAS