salam

Jumaat, Januari 21, 2011

SAKSI DAH BERSUMPAH!!!! ADUN SELISING BILA LAGI????

Sejak Kumpulan Nadi Rakyat yang terdiri dari facebookers Tegar BN mengeluarkan isu Adun PAS Selising Berkhalwat di dalam Koch Kereta Api VIP 1 bersama dengan seorang Wanita Isteri kepada seorang guru cerita ini tidak pernah sepi sama sekali.
Satu persatu di keluarkan oleh Kumpulan Nadi Rakyat yang di Ketuai oleh Presidenya Azmy Awang Kelana Jaya. Dari Wall Wall yang panas, Gambar gambar yang Hot sehinggalah kepada Video yang mana semuanya telah di keluarkan oleh Kumpulan nadi rakyat ini. Syabas di ucapakan kepada Kumpulan Nadi rakyat ini.

Apa yang Gomo nak nyatakan di sini adalah isu Khalwat yang mana telah pun di lindungi oleh Nik Ajis Nik Mat Menteri Besar Kelantan bila mengetahui yang anak buahnya telah pun Berkhalwat. Kenapa di lindungi Yb Selising Saiful Bahri?

House PK: Ini aku petik dari blog Papa Gomo. Saksi dah bersumpah tu, siap junjung Quran lagi, tapi adun Selising tetap membisu. Kenapa masih tak saman si saksi ni atau buat laporan polis terhadap dia? Takut ke Adun Selising oi?

Kalau berani kau pun bersumpahlah! Ajak si Anwar al juburi sekali...ada berani?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


TREBEST PLUS CAPSULE - HEBAT !!! HUBUNGI 010-9165803 EN. HUSSEIN dan KLIK GAMBAR PRODUK DI ATAS