salam

Jumaat, Januari 21, 2011

TINDAKAN KEATAS KAKITANGAN KERAJAAN - BELOT !!!!!!

Saya bukanlah seorang ahli politik walaupun saya selalu melihar blog anda. Disini saya ingin berkongsi dengan anda mengenai seorang kakitangan kerajaan yang semasa bertugas menjadi penyokong kuat parti PAS. 


Beliau pernah bertanding sebagai calun PAS di DUN N.Sembilan. Semasa masih bertugas, beliau selalu mengatakan kerajaan BN zalim dan pelbagai lagi tuduhan yang dibuat terhadap kerajaan BN yang membayar gaji beliau. 
Saya pernah bertanya kepada beliau, bagaimana dengan gaji yang beliau dapat setiap bulan yang diberikan oleh kerajaan. Jawapan beliau mudah saja... "Kita boleh mendapat sumber rezeki walaupun rezeki itu Firaun yang beri..." Selepas kalah dlm pilihanraya, beliau menjadi seorang kontraktor (penama sahaja - utk mendapat status bumiputera) kepada sebuah syarikat milik org kuat DAP di N.Sembilan. 


Sekarang ini beliau masih mendapatkan kontrak kerja dari kerajaan Firaun (BN - JKR) di N.Sembilan. Nak kongsi cerita dgn anda, adakah kerajaan BN zalim..... 

Mohd Maulud Abd Wahab


House PK: Aku setuju dengan penghantar email ini. Memang ramai diluar sana yang dok kerja dengan kerajaan tapi kat belakang dok hentam kerajaan dan salah satu yang paling ketara ialah calon PAS di Tenang sendiri.


Berapa lama dia dah jadi cikgu dan dalam masa yang sama dia juga sudah jadi ketu dewan muslimah PAS di sana. Makan gaji kerajaan belakang hentam kerajaan. Bila dah jadi calon terus resign! Perghhh! .   Dasyat kan? 


Posted by House PK


Dicadangkan mana-mana Kakitangan Kerajaan yang belot sepertimana diatas, harus diambil tindakan dengan menukarkan mereka ke negeri-negeri yang diperintah oleh Parti Pebangkang.  Senang aje???  Tiada rayuan...  Biar padan muka.... makan gaji haram....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


TREBEST PLUS CAPSULE - HEBAT !!! HUBUNGI 010-9165803 EN. HUSSEIN dan KLIK GAMBAR PRODUK DI ATAS