salam

Isnin, Januari 03, 2011

UPDATED - Nazri Botok Buka Mulut Lagi ! MESTI BACA !

Saya sengaja tak mahu komen semasa saya mula2 baca dan postkan artikel tadi. Ikutkan hati memang nak maki je budak botok ni. Beri tenang dulu hati, lepas solat, makan pekena surya sebatang sambil menikmati angin Laut Cina Selatan yang dingin, deruan ombak yang kuat menghempas pantai Batu Buruk jelas kedengaran .... bajet hati dah tenang lah.

Baca balik posting tadi, menyirap balik darah. Bodoh babir bongkak bengap biul balaci botok ni ! Satu lagi B saya tak nak sebut, Kak Kama marah.


Kemudian saya alihkan perhatian saya dari apa yang tersurat dan cuba mengkaji apa yang tersirat. Mengambilkira kenyataan2 bodoh Nazri sebelum ni dan keadaan politik akhir2 ni.


Secara peribadi, saya rasa kenyataan Nazri ni SENGAJA dibuat untuk kembali mengeruhkan suasana perkauman Melayu - Cina. Nazri sedar orang Melayu akan marah dengan kenyataannya yang jelas bertentangan arus pendirian orang Melayu dan demi memastikan Melayu melenting, beliau dengan sombong berkata -" aku tak pernah kisah jika aku tidak cukup 'Melayu'nya, walaupun aku merupakan antara sebilangan kecil pemimpin yang berpendirian demikian. " ( terjemahan saya )



Dan saya percaya ada orang lain dibelakang Nazri yang memegang tali yang menggerakkan patung balaci botok ni. Isu2 yang ditimbulkan semuanya telah dijawab dengan panjang lebar dalam dunia blog tapi ada orang yang sengaja mahu memanjangkan isu2 tersebut.



Makanya saya tidak mahu komen kenyataan Nazri yang hanya memainkan watak balacinya cuma akan beri perhatian kepada tuan punya anjing dan agendanya.

Nazri Botok buka mulut lagi ! Klik untuk berita penuh.

Political leaders holding back Malays: Nazri
by dinturtle

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


TREBEST PLUS CAPSULE - HEBAT !!! HUBUNGI 010-9165803 EN. HUSSEIN dan KLIK GAMBAR PRODUK DI ATAS