salam

Khamis, Disember 30, 2010

GEMPAR! SEKEPING RESORT SERENDAH SANGAT RACIST! MARI KITA BOIKOT MEREKA!


Iklan di Internet menggambarkan Resort SEKEPING SERENDAH berdekatan dengan bandar Rawang Selangor sebagai:

“A private peaceful retreat attempting to tread lightly on the land. The very transparent and open sheds celebrate the beauty of the natural environment surrounding them. The sheds are intentionally kept basic and free from lavishness. They are seen more as ‘glorified tents’ to provide basic shelter for its inhabitants as they commune with the land.”


Tempat peranginan ini menarik banyak pelanggan dari kalangan pejabat kerajaan, syarikat GLC dan lain-lain organisasi untuk dijalankan program nature retreat, latihan, program motivasi dan lain-lain TANPA melihat kaum tuan punya itu yang berbangsa Cina.
Malangnya, tempat yang indah lagi nyaman ini yang sepatutnya membangkitkan semangat kemesraan dan rasa keamanan ini ternoda dengan sikap rasis tuan punya resort. Difahami tuan punya resort ini memusuhi orang Melayu dan Islam yang telah dijamin hak-hak tertentu di bawah Perlembagaan Persekutuan.

Mereka membenci pihak-pihak yang mempertahankan hak ini dan menentang pihak-pihak yang tidak menghormati hak ini. Turut juga mereka mengiya dan mempertahankan pihak-pihak yang kuat memfitnah dan berbohong.
Mereka adalah Cina yang bersikap rasis dan cauvanis!


Boikot resort ini dan henti memberi business pada mereka!

House PK: Wow! DAP baru tadbir selangor, dah ada resort yang racist macam ni, esok kalau puak depa ni ambilalih Malaysia, mau kita semua jadi kuli dan duduk atas poko je kot...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


TREBEST PLUS CAPSULE - HEBAT !!! HUBUNGI 010-9165803 EN. HUSSEIN dan KLIK GAMBAR PRODUK DI ATAS