salam

Khamis, Disember 30, 2010

ISLAM DAN MELAYU SEMAKIN DIHINA OLEH PUAK CHAUVINIS!

Nga Kor meng, sepupu Ngeh Koo Ham dan dua pupu si Nizar laknatullah kelmarin telah mengeluarkan kenyataan yang betul-betuL KURANG AJAR! Si lahanat KKK ni telah mempertikaikan perbelanjaan yang dikeluarkan oleh kerajaan untuk membina masjid di negara ini!

"Memang dasar komunis. Inilah perangai seorang komunis yang membenci Islam. Orang seperti ini tidak perlu menjadi rakyat malaysia, jauh sekali untuk menjadi wakil rakyat.
Kalau inilah perangai pemimpin Dap komunis maka tidak hairan lah hembusan nyalaan api 13 mei semakin menyala. Jangan menyesal jika orang Islam mengambil jalan sendiri untuk mempertahankan agama mereka tatkala Islam semakin di perangi tanpa segan silu oleh pemimpin-pemimpin politik yang extreme kiri.

Kesabaran umat Islam ada batasnya. Dulu kuffar nak bina ladang babi moden. Kuffar nak haramkan azan. Kuffar nak mengkafirkan umat. Kuffar bagi bantuan kebajikan di tokong. Sekarang dia pertikai tempat kita beribadat."untuk selanjutnya baca disini..

Si bangsat KKK ni boleh dengan begitu berani sekali mengeluarkan kenyataan biadap, begitu berani sekali dia bukan? Kita kena berterima kasih kepada manusia jenis Anwar, Nizar dan Nazri yang suka melacurkan agama dan bangsa untuk kepentingan diri sendiri! Baca cerita penuh disini..

Lagi satu kisah pula mengenai Tun Lim Keng Tayik, si KKK tua kutuk ni pulak, baca kenyataannya di bawah ini:

Penasihat parti Gerakan, Tun Dr Lim Keng Yaik berkata, tiada mana-mana kaum mempunyai hak untuk menjadi tuan kepada kaum lain di negara ini.

Oleh itu, kata bekas presiden parti tersebut, tiada ruang bagi ketuanan Melayu, Cina atau India di Malaysia.

Sehubungan itu, katanya, jika ada sesiapa yang mendukung ketuanan Melayu, maka orang itu adalah seorang ektremis rasis.

Akhbar berbahasa Cina memetik Lim berkata demikian ketika berucap di majlis makan malam ulangtahun ke-41 parti itu di Ipoh malam tadi.

Sehubungan itu, Lim menggesa semua ahli parti itu supaya bercakap terhadap mereka yang mendukung isu ketuanan Melayu, walaupun ia boleh mengakibatkan mereka diheret ke penjara.

Bekas menteri kabinet itu berkata, ketuanan Melayu harus dibantah walaupun ianya didokong oleh Umno.

"Mengapa diam diri? Adakah kamu takut masuk penjara," katanya dalam laporan tersebut.

"Jangan bimbang, jika kamu masuk penjara, saya lawat kamu setiap hari dan membawa bersama sup 'shark fin'," katanya lagi. baca selanjutnya disini

Kalau tuan-puan pembaca yang dihormati sekalian masih ingat, sejarah hitam 13 mei bermula pun disebabkan oleh angkara dua Parti ini, DAP dan Gerakan bukan? Dari gerak-geri yang sedang di permainkan oleh mereka ini, tidakkah anda nampak seperti mereka mahu mencabar kaum melayu?

Correct me if i am wrong, apakah tujuan mereka sebenarnya? Kenapa mereka mengeluarkan kenyataan yang sedemikian? Di Pulau Pinang, kaum melayu ditindasdengan begitu teruk sekali, begitu juga di negeri-negeri lain yang dikuasai oleh DAP, sedar atau tidak inilah kenyataannya!

Tetapi sekiranya orang melayu bersuara maka bangsa KKK ni akan mengatakan yang melayu ini adalah racist, dulu kaum lain yang kata kita racist, tetapi sekarang kita dah ada menteri bebal yang panggil BTN itu sendiri racist! Hebat bukan?

Yang bestnya, kaum lain boleh kata atau kutuk apa saja terhadap kaum Melayu, tetapi seperti biasa kaum Melayu tidak boleh bersuara, buka mulut je terus dilabel racist! Apa nak jadi ni?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


TREBEST PLUS CAPSULE - HEBAT !!! HUBUNGI 010-9165803 EN. HUSSEIN dan KLIK GAMBAR PRODUK DI ATAS